13 februari 2013

Fem favoriter från BROSTES STOCKHOLMS BUTIK

Kuddar, bord, rottingfåtölj  och skålar från BROSTE COPENHAGEN -STOCKHOLM 


Det har väl inte undgått någon att jag älskar inredningsstilen  från vårt grannland DANMARK .

Som tur är börjar vi ju se allt mer av dessa produkter i Sverige och ett av mina favoritmärke BROSTE COPENHAGEN har ju en ganska nyöppnad  butik uppe på SVEAVÄGEN I STOCKHOLM . Jag har fått ta del av deras vårnyheter som precis kommit till butiken och blev så sugen på att göra lite inslag med några av mina favoriter ....tanken är ju att den här bloggen ska inspirera ....så här kommer den första.( blir nog att jag visar fler saker framöver ) 

Svart, vitt , trä och grått ...jag slutar nog aldrig gilla den här kombinationen 

Broste har flera möbler i rotting och bambu i sin vår/ sommarkollektion  som är riktigt, riktigt fina och åker upp på min önskelista .

Ha nu en fin Tisdag !

Kram 
Pernilla

I samarbete med Broste Copenhagen 










11 kommentarer:

  1. Snygga saker!
    Jag är särskilt förtjust i den mönstrade kudden och skålarna.
    Ha en skön tisdag.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. ja vad säger man vännen.. allt är galet fint!
    och du.. det där med kaffet... kör en detox tillsammans med "marits vita skrin" och då får man inte dricka kaffe, äta rött kött eller mejeriprodukter på 20 dagar.. ooops.. hur tänkte jag där??

    :)

    Ha en fin dag snygging!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. du tänkte bra :) ...har själv fastat någon vecka då och då och mår alltid toppen efter det ...kanske skulle köra en omgång snart.

      Lycka till med detoxen.

      kram

      Radera
  3. Mmmmm mycket snyggt man vill ha, danskarna kan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Stolen var ju lovely, vill ha vill ha!!

    Kram och ha en fin dag =))
    Catta

    SvaraRadera
  5. Hei på deg.
    Fine favoritter, mange godbiter å finne hos Broste :))
    Ønsker deg en riktig fin ettermiddag.
    Smil og klem fra Monica

    SvaraRadera
  6. Vilka fina favoriter du har hittat! De kan det där med fin inredning våra danska grannar :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Flera av de rottingstolarna runt ett stort bord på vår uteplats i sommar hade varit jättefint.
    Tack för tipset!

    //Ingrid


    SvaraRadera
  8. Snygga saker! :)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jo men det är ju så klockrent med dansk inredningsstil. Jag hade lätt kunnat ta hem alla prylar du tipsar om :)

    kram /iris

    SvaraRadera