15 november 2013

Alvhem Mäkleri & Interiör

 

Foto :Pernilla. N.
 
Ja,  igår var jag iväg på lite skojigheter på Alvhem och som jag tror att de flesta av er känner igen . Deras stylade bilder från lägenheter de ska sälja brukar valsa runt friskt på bloggar och tusentals med människor klickar in för att hitta inspiration på deras hemsida varje dag .
 
Och igår bjöd de in till ett trevligt event tillsammans med RUM 21 i deras interiörbutik (och där de också har sitt kontor ) Vi var ganska många som minglade runt i butiken shoppade, åt god mat och dryck och fick bland annat höra Alvhems  och Rum 21 historia och även bli uppdaterade om att Alvhem kommer  starta upp en egen blogg framöver.
Så håll utkik .
 
Själv tyckte jag att det var riktigt kul att få prata lite med deras duktiga stylister som stylar lägenheterna innan försäljning , Sara Widman och Johanna Bradford .Vi har varit på något event ihop tidigare men aldrig pratat , otroligt gulliga och inspirerande båda två .
 
 
 

 
Och blir  man sugen på att shoppa loss ligger den här butiken på Olivedalsgatan / Linnéstaden här i Göteborg och under två veckor har även RUM 21 en Popupstore  i samma lokal , så det går att handla en del av deras sortiment där.
 

 
 
 



 
Ha en fin fredagkväll.
......
kram
 
Pernilla

3 kommentarer:

  1. Kul att gå och titta på allt det där fina! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Fina saker - den där pläden från Fermliving (?) har jag spanat på till min minstings rum. Så fin.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint, ja det finns nog inte många som missat alvhem :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera