8 januari 2014

Mer dansk inredning ...Broste Copenhagen Våren 2014

Bilder lånade med TILLSTÅND av Broste Copenhagen .
 
Ja här har jag  snöat in helt på danskt.
Så här är några bilder ur Broste Copenhagens nya vårkatalog SS14 och en finare produktkatalog har jag aldrig sett .Jag  har suttit och bläddrat i katalogen ganska mycket sen jag fick den på pressvisningen i November och jag kan bara konstatera att de  kan det där med marknadsföring och produktinköp  Line  och Charlotte, tjejerna som jobbar för Broste Copenhagen .
 
Återigen har de anlitat fotografen Line Thit Klein som tillsammans med stylisten Nat Schwer skapat  katalogen med mycket nytänk, hur trendigt som helst  och med bilder som nästan blir konstverk. 
 

 
Som alltid fantastiskt fina porslinsprodukter med én typiskt dansk design.

 
 
Ja det var bara några få , men fler kommer här på bloggen framöver .
 
......
 
Pernilla
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera