28 februari 2014

En massa möjligheter med designklassikern

Foton : Pernilla.N
Det har hänt en del runt den klassiska designhyllan String sen 1949. 

Jag tog en  massa bilder på deras monter på Stockholms möbelmässa där man kunde se många  kombinationer och  möjligheter ur Strings sortiment.

Mycket förvaring  som man kan få till på en liten yta 
De två senaste delarna som tillkommit är den nerfällbara bordet och så plastbaljorna .







String Montern från mässan har blivit väldigt ombloggad , och då framför allt för att den är stylad av den just nu omåttligt populära stylisten  Lotta Agaton och frågorna har duggat tätt på instagram om vilken färgkod det kan vara på den gråa  väggen.
 Och jag tyckte själv det var riktigt snyggt  med allt det gråa, både på  golv och väggar, pärmar, pallar  etc. 

Ha en fin kväll .
Kram
.......
Pernilla

2 kommentarer:

  1. Älskar mina stringhyllor, en klassiker som alltid kommer att vara lika het....Hoppas vi ses snart vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Ja den montern var supersnygg! Tycker stringhyllan är jättesnygg.
    Och jag tänkte just på den där färgkoden idag... hihi den skulle jag vilja ha!

    Kram Malin

    SvaraRadera