17 juni 2014

Broste Copenhagens höst och vinterkollektion 2014



Foto . Line Tht Klein
Stylist : Nathalie Schwer.

Ni vet vid det här laget att kombinationen med danska Broste Copenhagens inredningsprodukter  tillsammans med danska fotografen LineThit Klein och stylisten Nathalie Schwers arbete  aldrig gjort mig besviken . 
Och jag tror att den kommande höst-  och vinterkollektionen 2014 för Broste Copenhagen är  den finaste hittills .
( Fast jag tror också  att jag sagt så inför varje ny kollektion ) .

Efter att ha sett de här bilderna blev helt plötsligt grönt lite intressant att inreda med här hemma.
Riktigt fint att kombinera med ljust trä och mässing som på den översta bilden .






Och än en gång blir jag riktigt imponerad av danskarnas talang vad det gäller styling och inredning.

Vill ni se tidigare inlägg och bilder från Broste Copenhagens kollektioner kan ni klicka in HÄR , HÄR, HÄR eller HÄR 
eller klicka in under fliken Broste Copenhagen i högerspalten här på bloggen.


......
Pernilla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar