31 maj 2015

Trip2garden


Idag har jag besökte Maries vackra trädgård en bit utanför Varberg och nog för att man ser en massa fint i handelsträdgårdar , men att få kliva in i en trädgård hemma hos någon är så otroligt mycket mer  inspirerande.Finns det dessutom möjlighet till fika och en liten trädgårdsbutik som det gjorde här blir det alldeles perfekt. 


Mitt ute i ingenstans ( ja , det va inte det lättaste att hitta , trots gps ) hade Marie förvandlat en trädgård till en fantastisk liten oas , med en massa vackra planteringar , växthus och vackra stilleben och jag ska visa mer bilder från mitt besök i veckan .







Nu blir det till att hämta  thaimat här och så ska det packa upp lite kassar från Gekås, det blev en sväng dit idag med när jag ändå var i närheten.

Och efter det blir det nog en tv-kväll. Tänkte ta och kolla på Mamma mia- filmen som går på Svt ikväll för att kolla in lite tips- för om några veckor är det just till dessa öar vi åker .

Ha en fin kväll.

Och så måste jag passa på att ge största kramen  till världens bästa mamma på morsdag och en lika stor kram till väldens bästa pappa som fyllde år i helgen .Ni är bara bäst .

......

Kram 
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

3 kommentarer:

  1. Åh, älskar sådana där små egna ställen...

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt ställe. Det var länge sedan jag var på GeKås. Skulle kanske ta en vända dit på semestern. Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Men å vad roligt att hitta till din blogg & så fina bilder du tagit!!
    Kram Marie

    SvaraRadera