4 september 2016

Färgen som vi har lite delade känslor för



Färgen gult - finns det någon färg som man så snabbt får bekräftat om den gillas eller inte och min uppfattning är att det är många som inte är så förtjust i den . Men det gör jag . Jag har precis klickat hem nya kuddar  från Linum i samma  gula nyans som på rölekan här nedanför och som jag tror blir fint till den ljusgrå soffan som står i vardagsrummet här hemma .

Det här arrangemanget i nyanser av spenapsgult, lejongult tillsammans med grågrönt och gråa nyanser som stod på Zetas trädgård tyckte jag var väldigt vackert- men det är just  kombinationen av dessa färger som gör det vackert i mina ögon.










Hoppas ni haft en fin helg.
Kram på er !

.......

Pernilla 

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar