10 maj 2017

Broste Copenhagen våren /sommaren 2017



Mycket neutrala toner hittar jag när jag klickade in på Broste Copenhagen. presssida och bläddrar igenom kataloger och pressbilder. Broste är ju det danska inredningsföretaget som en gång i tiden startade upp med försäljning av stearin ljus men som utökat sitt sortiment rejält de senaste åren.

Bland säsongens produkter föll jag för de fina batteriljusen och deras porslin som jag tänker komplettera upp med fler delar av  här hemma .Broste var ju först ut med just detta men jag ser att nästan varenda inredningsföretag har satsat på sin egen variant och nyanser av porslinet det senaste året- omtyckt av många med andra ord.












Fin onsdagskväll till er.

......

Pernilla

Pressbilder med tillstånd av Broste copenhagen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar